zondag 24 februari 2013

Boerensloot 5

de fase van 24 februari
Als je het allemaal een beetje gevolgd hebt, zou je kunnen zien dat ik vandaag de lelies op het linkerdoek veranderd heb. Ze moesten wat omhoog en het is de bedoeling dat ze in de schaduw liggen. Daar ben ik nu wel tevreden over, maar het houdt ook in dat ik de middelste lelies aan de linkerkant wat donkerder moet maken. Volgens vriendin en collega JM moet ik de bovenste rietkraag weghalen, maar daar kan ik (nog) niet toe komen. Het is wel een saaie horizontale lijn, maar als ik die lichter maak en meer doorbreek, scheelt het misschien wel.
Zo modderen we voort.
De komende dagen werk ik weer op het Milieucentrum en moet ik me bezighouden met de publiciteit van het debat dat a.s. woensdag georganiseerd is over de compensatie van CO2  van de stad Utrecht. Utrecht heeft in Leon (Nicaragua) een klimaatbos neergezet en denkt op die manier haar beleid te vergoeilijken.
De website van het klimaatbos heb ik gemaakt. Zo draag ik ook mijn steentje bij ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten