woensdag 18 maart 2015

Mapping the village-Poppenwier

Een poos geleden kwam ik in contact met The Urban Sketchers. Dit is een groep tekenaars over de hele wereld die zich tot doel hebben gesteld om de wereld om hen heen weer te geven door middel van schetsen op locatie.
De laatste maanden was ik bezig met verhuizen. Er was asbest gevonden in mijn woning en dat moest gesaneerd worden. Een erg stressvolle situatie, omdat dat inhield dat ik 2 keer moest verhuizen. Niet bepaald een situatie om tot creatief werk te komen. Om dit nu weer op gang te brengen, ben ik nu een paar dagen in Friesland en schets mijn omgeving.
De kop is er af: vanmiddag ben ik in Poppenwier aangekomen en heb het begin van de Binnenbuorren getekend met houtskoolpotlood. Er stond een koude wind en na een half uur had ik het wel gezien. Mijn vingers werden stijf van de kou. Maar we gaan door! Morgen het dorpsplein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten