woensdag 13 april 2016

Calle de la Palma

Elke dag als ik de deur uit ga stel ik mezelf een opdracht. Vandaag was die opdracht om de architectuur weer te geven van een omhoog lopende straat (die van gister liep naar beneden).
In Callosa lopen de straten in ringen om de berg heen. De verbindingsstraten daartussen zijn vaak erg steil. Ik zeg steeds dat ik wel 45 graden omhoog moet lopen en dat is misschien wat overdreven. Het is in ieder geval wel zo'n 30 graden..
Zoals in de Calle de la Palma. Aan de zijkanten zijn nog trappen en voor de bejaarde voetganger zoals ik, ook nog een trapleuning. In het midden loopt het gewoon omhoog en zelfs dan nog rijden er auto's.
Links zie je een stukje van de achterkant van een oude Renault Express (mijn eerste auto).
opgezet met potlood, daarna fineliner, bister, droge pastel, watercolor brushpens en witte gelpen. 20 x 15 cm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten